Štítky

Štítky

pondělí 20. května 2013

Marocké kuře dělané na plynové bombě:)





To tak je, když E.ON vypne 2x během 14 dnů elektriku, člověk aby se asi každý den díval na stránky, jestli náhodou neplánují nějakou odstávku, poprvé mě to zaskočilo a podruhé vyloženě nasralo. Ona to není žádná sranda, když máte doma malé mimčo a nemáte mu jak ohřát mlíko, nemůžete v podstě nic, tak krutě je člověk závislý na elektřině. A že odstávka není nikterak krátka od 8 do 16 hodin. No podruhé už jsme si spalšila plynovou bombu a to už jsem si i uvařila. Zde je postup tohodle výborného jídla. Přiznám se, že když jsem ho připravovala, tak jsem si říkala, to asi nebu dobré a velmi mile mě to překvapilo. Určitě budu dělat znova.
Příprava: Suchý kuskus (60g) smícháme s kůrou a šťávou z citronu a zalijeme vroucí vodou. Těsně přiklopíme a necháme stát. Mezitím si připravíme kuře, Olej rozpálíme ve velké pánvi, kuřecí prsa osolíme, opepříme a obalíme vmedu a 5-6 minut opékáme dozlatova, pak k němu vmícháme skořici, kmín, rajčata v plechovce (100g), slepičí vývar (35ml) a fazolky (50g). Vaříme 10 minut, dokud nejsou fazolky měkké. Kuskus načechráme a podáváme dohromady.
1576kJ

Žádné komentáře:

Okomentovat