Štítky

Štítky

čtvrtek 16. května 2013

Co nového?

Co se u mě změnilo za ty 4 měsíce? Docela dost, přestala jsem jíst bílé pečivo, snažím se vyhýbat bílé mouce, nejím smažená jídla, hranolky, zařadila jsem do jídelníčku tolik nových věcí, které bych možná jinak ani neochutnala a jsem z nich nadšená. Tolik zeleniny a ovoce jsem nesnědla možná za celý svůj život. Většinu času trávím u oddělení zeleniny, jenže mnohdy není z čeho vybírat. No považte, nikdy jsem nejedla rukolu (už jí mám na záhonku, tak snad budu sklízet:)), řepu (myslela jsem, že mi nechutná), Pak je to cizrna, jáhly, kuskus (zrovna dnes se chystám na nepečený dortík,tak brzy bude i recept), polenta, arašídové máslo, javorový a agávový sirup. Je toho určitě mnohem víc. 
No a co se cvičení týče, tak každý den 30 minut, není to moc, ale není to ani málo, teď už mívám volné neděle, až bude opravdu pěkně budu vyrážet na večerní běh a ještě bych chtěla brusle, že bychom s Lili jezdily. Začínala jsem s Jillian a stále ji cvičím, je stále co. Občas si říkám, no nic moc, ani moc spocená nejsem, pak přejdu na druhý level a jsem zase KO, ale tak nějak šťastně KO:) To je teď naposledy příklad Six weeks six pack. Upravila jsem si cvičení podle svého, 3x týdně cvičím cardio a 3 x týdně nějaký ten workout. 
A co výsledky? No jsou, jen se pořád zdráhám vystavit tady srovnávačky, páč to na fotce ani moc rozdíl není. Jsem ráda, že se vlezu do všeho jako dřív, už si zase vesele mohu zkoušet džíny vel. 36, ale to břicho mě pořád trápí. Jsem 1/2 roku po porodu, takže tomu dávám čas.
Taky jsem se přihlásila do http://mojetelo.blogspot.cz/2013/02/moje-promena-do-leta-2013-2-kolo.html (moje číslo 44. :) V téhle výzvě nejde o vítězství, alespoň mě ne, jde o ten pocit, že jsem to nevzdala. Já jedu dál, tím to pro mě určitě nekončí, ještě mám toho hodně před sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat