Štítky

Štítky

úterý 22. října 2013

Makadamová pomazánka




Tak tuhle pochoutku jsem si koupila ve zdravé výživě a věřte mi, že už pokukuji po větším balení, protože to je prostě lahoda, já nejsem moc na čokoládu, možná když by se to sečetlo,tak sním tak 1 čokoládu ročně, ale tomuhle se odolat nedá. Mají i jiné příchuťě, které jsem nezkoušela, má volba padla na tuhle pomazánku, právě kvůli makadamovým oříškům, které jsem jako takové nikdy nejedla.
 

Luxusní pomazánka s 26 % makadamových oříšků a pravou Bourbon vanilkou. Má zvláštní kakaovo oříškovou sladko-slanou chuť.Makadamové ořechy (také queenslandské či puma ořechy) jsou velmi chutné a hodnotné a patří k nejdražším ořechům na trhu vůbec.

Jedná se o plody stromových druhů Macadamia integrifolia či Macadamia tetraphylla. Jsou to stálozelené stromy původem z Austrálie. Ořechy jsou uloženy v osemení, které je nesmírně tvrdé, jde o jedno z nejtvrdších osemení na světě. Docílit toho, abychom získali v ideálním případě nepoškozený ořech je v domácnosti s louskáčky na ořechy nemožné.
Olej z makadamových ořechů je vysoce kvalitní a kromě potravinářství se používá i v kosmetice.
Složení pomazánky: makadamové ořechy 26 %, neztužený palmový tuk, sušené odtučněné mléko, slunečnicový olej, přírodní třtinový cukr, odtučněný kakaový prášek, mořská sůl.
Použití: vynikající na pečivo, do desertů a ke slepování cukroví a piškotů. Nejlepší je však jen tak po lžičkách k mlsání :)
Země původu: Německo, firma Rapunzel
 
A toto jsem vyšťourala o makadamových ořeších: Makadamové ořechy ve skutečnosti ale pravými ořechy nejsou, i když je za ně mnoho lidí považuje. Jedná se o peckovice, které jsou podobné kaštanům. Díky vysokému obsahu tuku se používají i k výrobě oleje. Makadamové ořechy se v syrovém stavu nekonzumují, jen tepelně upravené.
 
Mé hodnocení: 10 z 10 možných

Žádné komentáře:

Okomentovat