Štítky

Štítky

středa 30. října 2013

Bio a Dítě (Bio i nebio zdravá výživa)




Musím říct, že většinou se zakoukám až na druhý pohled (samozřejmě s výjimkou mého muže), jinak tomu nebylo ani u této publikace Bio a dítě od Jaroslava Foršta (vydalo IFP publishing), kterou jsem si objednala z dm slevové knížky. Jako vždy jsem knihu prolistovala a docela zklamaná odložila, pak jsem ji začala listovat znova a znova a nakonec jsem usoudila, že vůbec není špatná:)
Kniha je rozdělana do několika kapitol, vzadu je podrobný rejstřík pro snadnější vyhledávání.
V knize se dočteme co jíme, proč to jíme, co bysme měli jíst a čemu se vyhýbat. Jsou zde popsané i problémy s jídlem spojené a v neposlední řadě informace, otázky a odpovědi k biopotravinám.
A pak následují kapitoly k výživě prakticky, rozděleny podle věku. Je tu spousty užitečných rad i zajímavých receptů, některé jsem již vyzkoušela, tak se pak můžete těšit.
Pokud se tedy zajímáte o bio, ale i nebio a chcete zavést do jídelníčku dětí trochu toho snad lepšího, knížku Vám doporučuji zakoupit. Jedinou výtku bych měla k fotografiím, já tedy sama nejsem mistrem ve foodstylingu, ale tato kuchařka by si zasloužila lepší fotografie (připadají mi mnohdy velmi tmavé), co se týče grafické stránky, tak to je vcelku povedené.
Recepty:
Salát s bulgurem
Jahelná majonéza
Pohankový ovocný koláč
Jahelné škubánky
Jáhelník

Žádné komentáře:

Okomentovat