Štítky

Štítky

pondělí 14. října 2013

3. TRIMESTR

Tak, je to neuvěřitelné, ale už je to 9 měsíců, co se tak nějak snažím se sebou něco dělat. A co je nového? Moje malá holčička už chodí, včera měla svojí první horečku, ale dneska se zdá být už lepší. A ta velká? Z ní se stala  v září hrdá školačka.  A co nového u mě? Dospěla jsem k závěru, že už bych mohla být spokojená, tudíž už se nebudu snažit dál hubnout, ale budu se snažit, abych si váhu udržela. Nevím, jestli jsem psala, jsem jedním z těch vážících maniaků a i kdybych v oblečení lítala, pořád a pořád si budu na tu váhu stoupat :)) Když jsem nakousla ty věci, je to teda děs, hlavně co se týká kalhot, naštěstí budu mít brzo narozeniny, tak si udělám radost a snad si nějaké pěkné rifle pořídím.
A co cvičím? Odcvičila jsem Shauna T- Focus 25. Cvičilo se mi to moc dobře, přesně tohle je cvičení pro mě, přiznám se, že jsem ty pátky trochu šidila, dávala jsem jen 1 cvičení, to které mi přišlo lepší. Obecně jsem poslední dobou hodně "prasila", dopolední kávičky u sousedek s dobrou buchtičkou, to je teda něco pro mě. Sama taky dost vypékám, snad mi brzo tohle sladký období přejde. Doufám.
Nyní už jsem se pustila do fáze beta, ani mi to nepřijde o moc náročnější než alfa fáze. Mezitím jsem taky zkusila něco od Zuzky Light a stáhla jsem si nějakou aplikaci na břišní svalstvo do mobilu, což vůbec není špatný a určitě bych to chtěla zkusit dát celé.
Protože už si myslím, že dál hubnout nebudu, shrnu teď mé dosavadní výsledky za uplynulých 9 měsíců.




         0.měsíc     2.měsíc     3.měsíc     4.měsíc     5.měsíc     6.měsíc     7.měsíc     8.měsíc     9.měsíc


váha   63,5         61,4         59,8             57,6         57              54,8          54,3          52,5           52,7

pas      86           82             79                76          75,5             74            73              72              71

boky   103         99             96                96          94                93           91,5           91              91

stehno 60          58             58                56          54,5             53            52,5           51              51

zadek           101                98                96          95                93            92              92              91


Během minulého měsíce jsem se dostala váhově i na 52 kg, ale držím se většinou kolem těch 53.
Nadále budu přidávat recepty, ještě jsem s tím moc nehla, ráda bych splnila i výzvu od Niki.
Jsem ráda, byť za jednoho jediného člověka, kterého mohly tyhle stránky inspirovat (vím, že jsou jich na webu desítky a některé úplně perfektní, kde se dočtete od A-Z)
A co nakonec? Pohybu a zdravému životnímu stylu ZDAR! NAZDAR.



 

Žádné komentáře:

Okomentovat