Štítky

Štítky

neděle 23. března 2014

Tofu



Taky nevím na kolik jsem v této výzvě originální, nicméně z tofu dělám pořád a stále jen míchané tofu s cibulkou, můj oblíbený snídaňový recept a tohle mě prostě nějak napadlo, protože jsem tu měla i avokádo. Ještě jsem měla v záloze jeden recept, ale nějak na něj zatím nedošlo.
 
Tofu burger s avokádem
 
Postup: Tofu nakrájené na plátky okořeníme (koriandr, kurkuma), mimochodem už dlouho se chystám pořídit koření přímo na tofu SONNENTOR Koření na tofu paní Yoko. Tofu opečeme s troškou oleje na pánvičce (já dala do mikrovnky), rozpůlenou bulku potřeme domácí ochucenou lučinou, poklademe tofu, nakrájeným avokádem a s půl plátkem čedaru dáme na chvilku rozpéct pod gril.
 
Moc jsem si pochutnala a určitě budu zařazovat i tenhle recept z tofu.

2 komentáře:

  1. Nápad s tofu burgrem je k nezaplacení! Recept jsem si přizpůsobila podle svých chutí, ale sama bych na tuto možnost ani nepomyslela. Díky, královsky jsme si na nich pochutnali !

    OdpovědětVymazat