Štítky

Štítky

čtvrtek 6. března 2014

Domácí lučina




Než jsem byla schopná je tu receptů plný internet, já si recept nijak nekomplikuji a dělám čistě z jogurtu, jinak je možnost s kysanou smetanou nebo se smetanou. A musím říct, že jsem za tenhle jednoduchý a hlavně levný recept vděčná, protože do pomazánek úplně super. Příště ještě zkusím nějak zužitkovat syrovátku.

Postup: velký jogurt (já použila Hollandii bio) vysypeme do jemného sítka vyloženého utěrkou nebo plenou, vložíme do hrnce a dáme do lednice na 24 hodin vykapat. Toť vše.

A ještě 2 recepty na pomazánky, dělala jsem pro návštěvu, kamarádka měla problémy se žlučníkem,takže obé bez česneku.

Sýrová pomazánka
 
Lučinu osolíme bylinkovou solí a nastrouháme najemném struhadle parmazán, zdobíme jarní cibulkou.
 
Vajíčková pomazánka
 
Lučinu osolíme, opepříme a přidáme jedno vajíčko, vše pečlivě spojíme, zdobíme jarní cibulkou.

1 komentář: