Štítky

Štítky

středa 19. března 2014

Co nového?

Tak dlouho jsem nepsala nic o sobě. Asi taky proto, že nebylo moc co psát. Tak nějak jsem lenošila a přemýšlela, co dál, abych nenabrala to, co jsem tak pracně shazovala. Má píle a odhodlání šlo do kopru, nemohla jsem se docela dost dlouhou dobu donutit k jakémukoliv pohybu. Je to určitě taky tím, že Neli už nespí 3x denně, ale jen jednou 1-2 hodiny a to dělám raději něco jiného (vařím, uklízím, žehlím, upravuji fotky), než bych cvičila. Už dlouho jsem chodila u nás kolem nové "tělocvičny - Double G fitness" a to co nabízeli mě dost lákalo, ale zase, přinutit se, vyrazit někam sama... No, nakonec jsem se odhodlala a první volba padla na bodyforming. Dala jsem do toho maximum, hodně jsme posilovali nožky, s gumou i bez (to zní docela blbě) a já si na konci hodiny říkala, že jako nic moc (zvyklá, že ze mě po půl hodině s Bobem, Jill nebo Shaunem leje jako z vola).  Ó, jak jsem se přepočítala, už cestou domů jsem mále sjela shody, které vedou z tělocvičny, druhý den a následující asi 3 dny jsem si nemohla ani sednout na záchod, jak mi bolely nohy. Další hodinu padla volba na fitbox. Jaké bylo mé zděšení, když se objevil pán s kamerou a že nás bude natáčet. Celou hodinu jsem si připadala, že tam hopsám jak koza před smrtí a ještě s pocitem, že mě někdo natáčí. Pořád tajně doufám, že tohle video nespatří světlo světa (internetu). Takže z fitboxu jsem byla mírně rozpačitá, nicméně i další hodina bodyformingu mě mírně zklamala, tentokrát se cvičilo na míčích, ne že by to bylo nějak moc jednoduché, to vůbec, ale prostě to nemá takovou tu šťávu, co od cvičení očekávám. Nicméně stále jsem byla rozhodnutá navštěvovat hodiny bodyformingu. Asi náhoda tomu chtěla, že než jsem se stihla na hodiny přihlásit, bylo obsazeno, tak jsem opět šla na fitbox. A už to nebylo tak hrozné, už jsem začínala chytat rytmus, začala jsem chápat ty pohyby, co k tomu patří, na třetí hodině jsem zachrochtala blahem, protože se nás sešlo jen 6 a dostali jsme pořádně do těla, prvně jsme vyzkoušeli i tak okrajově crossfit a bomba, takže když se naskytla možnost navštěvovat hodiny crossfit holky, neváhala jsem. Je to prostě super. Zatím mám za sebou 3 hodiny a pokud bude čas, budu chodit nadále. Pokud někdo z vás tápe, co je to crossfit,tak tady je malá ukázka.


U nás to funguje tak, že začínáme lehce :) cardiem přeskoky přes švihadlo, výběh schody a pak cvičíme na předem připravených stanovištích pěkně dokola.

Žádné komentáře:

Okomentovat