Štítky

Štítky

středa 5. června 2013

Výzva

Včera hned po zveřejnení jsem se rozhodla zúčastnit  společné výzvy
Pěvně věřím,že to do konce roku zvládnu, už teď mi v hlavě šrotuje dost věcí, co bych ráda vyzkoušela.

1. Vyzkoušet 20 nových ZDRAVÝCH potravin či výrobků ve vašem jídelníčku

Seznam mám zaplněný, nekteré potraviny nemám ještě doplněné, takže to je moje další výzva, doplnit seznam a vložit těch dalších milion receptů,co mám v PC:)
Můj seznam: 
1. Fenykl
2. Baby mungo
3. Hruškovec přelahodný
4. šmakoun
5. rýžový olej
6. Psyllium chléb dr. Popova-colorado
7. Čerstvý kozí sýr 
8. carob
9. agar agar
10. miso
11. konopné semínko
12. dýně
13. fíky
14. platerina
15. kaki
16. sojová omáčka shoyu
17. žitný kvásek
18. chia semínka
19. litchi
20. moučkový třtinový cukr
21. Paprička jalapeño



  
2. Uvařit 10 zcela nových zdravých receptů 

Tak tady není problém, zdravých receptů jsem uvařila více než dost, ale i dost nezdravých, ale proč si jednou za čas neudělat radost a pěkně bez výčitek si nezamlsat. Jednou jsem někde četla, že sníst s odporem pohankovou kaši je 100x horší než sníst s chutí hranolky. Docela tomu věřím, nesmí to být ale každý den, že.

Můj seznam:
1. Salát ze zeleniny
2. Polévka z červené řepy
3. Pečené avokádo
4. Špízy s dýní a tofu
5. Čočkový salát s kari a jablky
6. Losos s mandlemi
7. Plněné papriky na grilu
8. Kuřecí s nákypem z rýže
9. Dýňová polévka
10.Aqua fresh de Pepino





 



Žádné komentáře:

Okomentovat