Štítky

Štítky

středa 5. června 2013

Mírně pikantní cukety


Tenhle recept mám od své nejlepší kamarádky Petry, kterou považuji za TOP 3 nejlepších kuchařek co znám. (hned v závěsu za mojí mamkou a tchýní) Nikdy jsem u ní nejedla jídlo, co by mi nechutnalo, obvykle se  dostavuje efekt boulí za ušima. 
  Foto Petra Š.


mail od Petry:
PS: Mam pro tebe jeden zdravý recept, kdybys chtěla prubnout:

Mírně pikantní cukety

Cukety na plátky dáme do olivového oleje s citronovou kurou a mletým barevným pepřem - necháme cca 15-20minut, vyndáme a poklademe plátky kvalitní šunky a nato plátky mozzarelly s bazalkou a cherry rajčátek. Vše ještě trochu pokápneme tím zbylým olejem a zprudka 10minut zapečeme + 1 minutka gril.

Cuketa se dá ogrilovat i samotná, jen naložená v tom oleji. Je to dobrý. Jen pozor kolik na těch cuketách máš pepře a citronové kury- i z té to potom trochu pálí, ale ne moc:)

Já jsem si cuketu dala s bramborem a trochou cuketového salátu (tj. brambotový salát,kde místo brambor použijete cuketu, pojíte jogurtem)

Žádné komentáře:

Okomentovat