Štítky

Štítky

pondělí 23. prosince 2013

Šmakoun


Hodně jsem o něm slyšela, tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším, ani nevím proč jsem sáhla po uzené variantě. A co to vlastně šmakoun je?
Šmakoun je potravina vyrobená tepelnou úpravou čistého vaječného bílku .
Šmakoun je  určen pro široké kuchyňské využití, chutí připomínající kuřecí maso.
Složení uzeného šmakouna: vaječný bílek 94,1%, ocet kvasný lihový, jedlá sůl, voda, přírodní zeleninové aroma, tekutý kouř přírodní, voda.
Průměrné výživové hodnoty ve 100 g výrobku:
Energetická hodnota: 210,8 kJ/ 50,2 kcal
Bílkoviny: 10,39 g
Sacharidy: 1,12 g
Tuky: 0,41 g
 
Co na něj říkám? Popravdě, spotřebovala jsem je 1/2, druhá skončila v koši, moc mě tedy neoslovil, možná to bylo opravdu tím, že byl uzený, podobně to mám u tofu, které po jenom vyzkoušení uzeného, kupuji zásadně natural - bez příchuti. Chtěla bych mu dát ještě šanci, ale zatím jsem nenašla odvahu:), přeci jenom, nejde o lacinou záležitost a pokud je to jen pro mě, tak raději koupím maso, které bude jíst celá rodina.
 
Hodnocení: 3 z 10 možných
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat