Štítky

Štítky

pátek 29. listopadu 2013

1. rok

Tak a je to tady, už je to rok, co jsem po urputném asi hodinovém :) boji porodila svou druhou dceru. 9.11 ji už byl rok a "parádně" jsme to oslavili. Myslím, že se mi podařilo shodit vše co jsem potřebovala a ještě něco navíc, co už jsem asi ani nechtěla. Porodní váha byla 72 kg (samozřejmě něco jsem zanechala hned v porodnici) a současná váha je 50,6 kg. A to jsem, prosím, za poslední měsíc cvičila asi 3x. Jak to? Hlavně, i když teda váhový úbytek viditelný, nějak jsem neodhadla šířku futer (střízlivá:)) a narazila jsem rukou do futer, odnesl to můj palec. Na tři týdny dlažka a teď už pomalu rozcvičuju. Kdo jste zažil asi víte, jak je palec důležitý, nikdy dřív bych si to ani nepomyslela, třeba něco ustříhnout nůžkama, to je věda:). Nebo škrábat a strouhat 2O mrkví na mrkvový dort. Takže jsem se pokusila cvičit s mým oblíbeným Shaunem, ale něco se prostě nedalo, no a když už by se dalo, tak nás postihla, právě v den té velké Nelinky oslavy, střevní viróza. No a naštěstí, z 2Oti přítomných, nás to postupně odneslo jen 8:). 
A co ještě nového, konečně jsem pokoupila něco nového na sebe, nové rifle- haleluja, už nemusím nosit jen jedny, něco jsem i dostala, protože i já jsem nedávno oslavila 34. narozeniny, takže mám troje nové ponožky, které jsem si teda přála, protože nám tu furt řádí lichožrouti. Mám novou kuchařku od Hany Michopulu Z farmářského trhu, brzo o ni něco málo napíšu, už jsem pár věcí i ukuchtila. A mám i řecký olivový olej Minerva.



Nelinky puntíkatý dort


Mé nové rifle


Spodní prádlo- kalhoty Aeropostale a Victoria Secret, podprsenkuy mám dvě, ještě černou, to je taky zasloužený nákup a změna velikosti na 65C, což se zdá trochu zvláštní,ale je to tak:)
 
A to je můj mrkvový "dortík" focen mobilem.




Já v mých starých, donedávna jediných, riflích. Ale mám je pořád ráda, pamatuji si tu radost, když jsem je poprvý na sebe narvala, teď už je oblékám zapnuté:) Jinak triko od švagrové a pásky od sestry. Tak holky, díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat