Štítky

Štítky

úterý 22. července 2014

Pohanková kaše





Už jsem několikrát zmiňovala, že kaše mi dělají velký problém, ovesnou vůbec nemusím, ale objevila jsem instantní pohankovou, která mě svou chutí mile překvapila, jenže není moc k sehnání nebo ji mají v různých variantách rýžovo-pohanková, jáhlovo-pohanková,...Protože se mi nechce objednávat kaši z netu za 48,- a k tomu zaplatit poštovné 120,-, tak jsem si koupila pohankové vločky, které u nás běžně mají a pokusila jsem se, udělat si kaši vlastní. Vločky jsem namixovala a postupuji pak už skoro stejně, namleté vločky musím takto trochu déle připravovat, musím ji vařit, což u klasické instantní odpadá.
No a pak už servíruju s tím,co mám ráda, tj. ovoce, arašídové máslo, mandlové lupínky, skořice a agávový sirup.

Žádné komentáře:

Okomentovat