Štítky

Štítky

úterý 17. září 2013

Lomogram :D

 I já jsem se rozhodla vyměnit svůj starý model za nový a vykročila jsem trochu proti proudu a šla do Nokie, mezi prvními aplikacemi, které jsem stáhla je lomogram na "šílené" úpravy už tak dost příšerných fotek:) . Ale někdy se prostě hodí, ne vždy je po ruce zrcadlo.
 Nanuky Míša- musím zakoupit formičky a vyzkoušet tenhle jednoduchý a výborný recept na domácí nanuky.
Polníček- tak jsem se k němu konečně dostala, sestra ho přivezla z Prahy a já ho konečně mohla ochutnat v salátu, který jsem si rychle připravila z kuřecího masa, broskví, sůl,pepř, olivový olej a samozřejmě polníček.
Čokoládový dort mojí maminky-klasika, která se u nás dělá na každou oslavu, všem chutná,tak proč to měnit. Ani já neodolávám. Recept, tak ten třeba taky někdy vymámím.


Žádné komentáře:

Okomentovat