Štítky

Štítky

čtvrtek 29. května 2014

Celozrnné loupáčky se sezamem



Proč se sezamem? Protože mi došel mák:). Jinak těsto za mě zadělala pekárna, kterou jsem si půjčila od tchýně, protože u ní se na ní už docela dlouho prášilo a já si v ní ráda zadělám 2-3x týdně těsto na chleba. Poprové jsem také použila celozrnnou mouku od Statek U roubené studny

Postup: Do nádoby do pekárny nanadáme všechny ingredience, nejprve tekuté, pak sypké, dáváme pozor, aby sůl a droždí nepřišly do styku, dáváme tedy na opačné strany (proč, to netuším, píší to v návodu,tak se tím řídím) vlažné mléko (225g),  droždí (1/2sáčku), celozrnnou pšeničnou mouku (350g) a hladkou mouku (150g), třtinový cukr (50g), změklé sádlo (50g), sůl (6g), zapneme program těsto a čekáme 1,5 hodiny, až je uhněteno a vykynuto
Poté bochánek rozdělíme na 12 dílků a vyválíme oválky, které srolujeme a vytvoříme loupáčky. Dáme na plech a necháme ještě dokynout, potřeme vejcem, posypeme mákem:) a pečeme v rozpálené troubě na 250 stupňů, po minutě stáhneme na 160 stupňů a pčememe 15 minut dozlatova.

1 komentář: